مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 02:102023-11-11اقتصادي

فارس من| فعال شدن44 واحد بوم گردی در کلاردشت


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به رونق بحث بوم گردی در شهرستان کلاردشت، گفت:44 واحد بوم گردی در این شهرستان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در کلاردشت  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ عدم برنامه ریزی و مدیریت صحیح زیرساخت مناسب و تاسیسات لازم جهت رونق گردشگری، جمع آوری فاضلاب شهری و روستایی کلاردشت، حفظ کیفیت آب، مدیریت پسماند جهت جلوگیری از نفوذ آب به سفره های زیرزمینی، اگر کلاردشت قطب گردشگری معرفی می شود تکلیف جهاد کشاورزی چیست؟ در ادامه ذکر شده است؛ عدم حمایت از سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری، عده خاصی که به خاطر منافع شخصی سرمایه گذار را خسته یا به نوعی می ترسانند.

همچنین ندیدن چشم انداز و استراتژی های راهبردی بلندمدت، استفاده نکردن از افراد متخصص اقتصادی و برنامه ریز و گردشگران حرفه ای از جمله مسائلی است که نیاز به رسیدگی دارد.

حسین ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در همین خصوص، اظهار کرد: استاندار مازندران در سفر شهرستانی به شهرستان کلاردشت، این شهرستان را به عنوان شهر گردشگری اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فعال شدن44 واحد بوم گردی در کلاردشت

فارس من| فعال شدن44 واحد بوم گردی در کلاردشت